總網頁瀏覽量

2013年9月11日 星期三

賀州三天遊之黃姚古鎮 (2013.8.24)(下)


沿著小路 , 就進入鎮內 , 很多房子已變成店鋪 , 多了一種商業味 .





官家的府第 , 是這樣子的.


宏村內 , 每家每戶門前都有一道清澈的水道流經 , 他們只需在
家門口就可洗衣洗菜 , 這裡沒有水道 , 卻有一條河流經 , 而且
在河邊劃分成仙人井 , 供居民洗菜洗衣 .


 

另外還有其他的古井

 
 





























 
 
在鎮內參觀了兩個小時 , 午飯後便乘車回港 .結束了廣西
 
之旅 .

9 則留言:

  1. 回覆
    1. 你有無SET 好用GMAIL 通知你有留言回覆呢 !

      刪除
  2. 也是很美的地方 , 但較商業化 . 你在BLOGSPOT 住慣未 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔係我果句按回覆是吧?我果度收唔到你覆左我,係我入來睇下你有無回我先知.
      住唔慣,唔係甘好住,我都係中意大陸''屋企''多D,最可惜你地都係度,我唯有兩邊走.

      刪除
    2. 你有無SET 好用GMAIL 通知你有留言回覆呢 !

      刪除
  3. 我同事上星期去過,話D婆婆一見人拎相機對住佢地方向影相就問人拎2元 @.@

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 導遊有告訴我們 , 叫我們影相要快 , 如果不收錢就給人罵呢 !

      刪除
  4. 風景好靚!係邊個月份去呢?好似好清新水位都幾高應該係落完雨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 八月底 , 三天行程都下雨 , 不過卻帶來涼快的天氣 .

      刪除

歡迎留下寶貴意見